Sunday 31 July 2011

"Janam Din" With English Translation



۔۔۔ جنم دن ۔۔۔

آج میرا جنم دن تھا
میں انتظار کرتا رہا
دن سے رات ہو گئی
اور میں چلتا رہا
بارش میرے بدن کو بگھوتی رہی
اور تن اندر ہی اندر جلتا رہا
مگر میں چلتا رہا
انتظار کرتا رہا
کہ شاید۔۔۔
کہیں سے کوئی جانی پہچانی سی آواز
مجھے پیار سے پاس بلا کر کہے
جنم دن مبارک ہو!
مگر آج تو ہر طرف بلا کا سناٹا تھا
پوری بستی نے میرے جنم کے سوگ میں
اپنے اپنے گھروں میں چراغاں نہیں کیا
ہر طرف ہولناک اندھیرا تھا
اس اندھیرے میں
بارش کا شور
پتوں کی کھڑکھڑاہٹ
ہوا کی سسکیاں اور
بجلی کی چمک نے
ماحول عجیب ڈراؤنا سا بنا دیا تھا
میرا دل گھبرا گیا
صبح کا بھولا تھا اس لیے
شام کو گھر آگیا
کیا دیکھتا ہوں کہ گھر کی دہلیز پر ہمیشہ کی طرح
وہ چراغ لیے میری منتطر تھی
میں اس کی طرف بڑھا تو قدم لڑکھڑا گئے
اس نے آ کرمجھے سہارا دیا
پھر اپنے نازک سے بازوؤں میں سمیٹ کر
مجھے میرے بستر تک لے گئی
میرا سر اپنی گود میں رکھ کر
میرے بالوں میں انگلیاں پھیر کر مجھ کو سلانے لگی
پھر دھیرے دھیرے میرے کان میں گنگنانے لگی
جنم دن مبارک ہو!
جنم دن مبارک ہو!
دنیا والوں سے کتنی اچھی تھی۔۔۔
میری تنہائی،
میری اداسی،
میری ویرانی،
میری محبوبہ۔۔۔!
***



It Was My Birthday Today
I Kept On Waiting
The Day Passed In To Night
And I Kept On Walking
The Rain Went On Drenching Me
And I Kept Burning Inside
But Still I Kept On Walking
I Still Was Waiting
That Maybe
From Somewhere A Familiar Voice
Will Call Me With Love And Say
Happy Birthday To You
But Today Dead Silence Prevailed Everywhere
Whole Town In The Melancholy Of My Birth
Didn’t Celebrated In Their Homes
Everywhere It Was Pitch Dark
In This Darkness
The Noise Of The Rain
The Rustling Of The Leaves
The Sobbing Of The Wind
The Gleam Of The Lightening
Made The Surrounding Strange And Horrible
My Heart Pounded In Fear
A Lost Person I Was
Finally Went Back Home
What I Saw Was In The Gate Of My House As Always
She Was Waiting For Me With A Lamp
I Staggered While Moving Towards Her
She Came To My Aid
Then Wrapping Me In Her Delicate Arms
She Guided Me To My Bed
Putting My Head On Her Lap
She Caressed My Hairs To Make Me Sleep
Then Slowly She Started Humming In My Ear
Happy Birthday To You
Happy Birthday To You
So Much Better From Rest Of The World
My Lonliness
My Sadness
My Forlornness
My (Love)....!








4 comments: